Cryptoparty

Popytałem kto by zechciał poprowadzić dla HSŁ cryptoparty, Aleksander wyraził zgodę.

Rozmawialiśmy, by to zrobić bardziej privacy-minded w stronę zagrożeń mailowych.
Pytanie, kiedy działamy bo trzeba dogadać terminy.

Background:

  1. Prawie wszystkie HSy na świecie organizują cyklicznie cryptoparty (przeważnie raz na miesiąc). By podnosić świadomość obywatelską na temat zagrożeń cyfrowych i metod zabezpieczania się. Chciałbym by my też zaczęli to robić. Więc znalazłem nauczyciela z doświadczeniem.
  2. Na podstawie dyskusji Dyskusja gdzie hostujemy mail zdałem sobie sprawę, że reprezentujemy cały zakres świadomości na temat zagrożeń (od nie znam się, master of known universe). IMHO jako HS musimy wszyscy trzymać jak najwyższy poziom.W szczególności by na zewnątrz nie było siary, że nie dbamy o siebie, jak będziemy chcieli zadbać o innych.
  3. By popchnąć dalej wcześniej wspomnianą dyskusję musimy wiedzieć o czym rozmawiamy
  4. Możemy ogłosić to na meetup i ściągnąć nowych członków.
4 polubienia

Aleksander powiedział, że ma czas w piątki wieczorem i weekendy. Załączam ankietę.

To może ten piątek wieczór, skoro wtedy zwyczajowo mamy spotkania HS-owe?

kpc, możesz zaznaczyć w ankiecie swoją dostępność

Zastanawiam się dlaczego tak mało osób wypowiedziało się w ankiecie.

Czy to jest kwestia braku zainteresowania czy tego, że mało kto czyta forum?

Ja też zauważyłem ten problem, że jak jakiś wątek pojawia się na forum, w ogóle ludzie tam nie zaglądają i nie zabierają głosu. Tak, jakby to forum nie istniało. Nie wiem, może to kwestia, że dożyliśmy czasów, w których z forów już nikt nie korzysta, wyszły z mody i wszyscy je opuścili, i to widać nawet tutaj (że większość członków tu regularnie wcale nie zagląda)?

@nuke, Ty chyba też maila wysyłałeś kierującego tutaj, dobrze pamiętam?
Jeśli tak, to chyba po prostu jest małe zainteresowanie ogólnie tematem, cholera wie.