Deklaracja członkowska

Dziś na spotkaniu organizacyjnym zaczęliśmy pisać deklarację członkowską. Po dłuższej naradzie wymyśliliśmy taki dokument, jak w załączniku:

Deklaracja członkowska v0.01.pdf (25,0 KB)

Tutaj jest wersja na Google Docs, z możliwością proponowania zmian:

Dokument inspirowany jest deklaracją członkowską stowarzyszenia Hackerspace Pomorze, z którego usunęliśmy co się dało.

Zapraszam do dyskusji, chętnie usłyszę feedback, zwłaszcza pochwalny xD

2 polubienia

Jak dla mnie jest okej, w ogóle ja nie wiem, to jest kurczę kwitek deklarujący, że zostajesz członkiem i nie mam pojęcia, co tu wielkiego można wymyślić :slight_smile:

Fajnie, że na tym samym kwitku ogarnięty jest GDPR.

No i można by ogarnąć jakiś fajny layout, z logo HS-u itd. Ale nie wiem, nie jestem grafikiem. Jak nikt nic nie wymyśli, to sformatuję to żeby to jako tako jak ludzie wyglądało (bo teraz nie wygląda), i będzie okej.

1 polubienie

Wygląda dobrze. Dobra robota Jacek!

2 polubienia

Dzięki, choć chciałbym podkreslić że to wspólny wysiłek wszystkich osób obecnych na spotkaniu, a budowaliśmy na tym co ogarnął HS Pomorze :wink:

1 polubienie

Wrzucam drugą wersję, z logo, poprawionym “stowarzyszeniem” na “Stowarzyszeniem” oraz mieszczącą się na jednej stronie:

Deklaracja członkowska v0.02d.pdf (32,2 KB)

Swoją drogą, w związku z powszechną aprobatą i tym że zaczyna nas naglić czas, jutro o tej porze ten dokument najprawdopodobniej stanie się oficjalną deklaracją członkowską. Będę wdzięczny za jego wydrukowanie, wypełnienie i podrzucenie komuś, kto ostatecznie dotrze z tym do zarządu :wink:

EDIT: zmieniłem odrobinę język w jednym zdaniu, żeby uniknąć “łem/łam”.

1 polubienie

Ja jeszcze poprawię formatowanie, ale to już nie dzisiaj. Treści zmieniać nie będę, więc nie widzę przeciwwskazań, by tej deklaracji używać :slight_smile: