Ostatni gwizdek: bierzemy Zieloną 30 LU3?

Jak napisałem w tym wątku, dostaliśmy nowy wzór umowy. Wczoraj na spotkaniu zarządu doszliśmy do wspólnego wniosku, że ta umowa jest już good enough i możemy w to pójść. Moglibyśmy narzekać na niektóre kwestie, np. krótki (3mies) czas wypowiedzenia, ale wiemy że ta konkretna sprawa jest nie do ruszenia. Zastanawialiśmy się też czy nie kombinować z wycofaniem wniosku tylko po to żeby złożyć go ponownie i skorzystać z możliwości trwałego obniżenia czynszu o 30%, ale przedyskutowaliśmy ten manewr i uznaliśmy go za zbyt ryzykowny.

Jednocześnie chcemy się upewnić że faktycznie taka jest wola spejsu, bo docelowo to od nas wszystkich zależy czy projekt się uda. Stąd pytanie: czy godzisz się na wynajęcie lokalu Zielona 30 LU 3 za zaproponowaną przez ZLM kwotę 892zł miesięcznie + opłaty dodatkowe (podatki, media itd)?

  • tak
  • nie

0 głosujących

Ankieta jest publiczna i zamknie się automatycznie przed poniedziałkiem. Będę wdzięczny za uzasadnienie głosów negatywnych.

Ja się wstrzymuję, nie byłem w ogóle na bieżąco w kwestii nowego lokalu, więc stwierdzam, że najmądrzejszym będzie nie głosować.

1 polubienie

Dzięki za głosowanie! Napisałem że jesteśmy zainteresowani i poprosiłem o propozycję dwóch terminów na podpisanie umowy.

2 polubienia

Nie mogę się doczekać :slight_smile:

W związku z gwizdkiem i dużym prawdopodobieństwem wynajęcia lokalu w ciągu najbliższych dni, zacząłem rozpisywać plan tego, co z nowym lokalem tak w zasadzie należałoby zrobić.

Plan jest na padzie: Czynności do ogarnięcia po wynajęciu nowego lokalu - HedgeDoc

Zachęcam do uzupełniania :slight_smile:

3 polubienia

Na sobotnim zjeździe mejkerów spotkałem Grześka Belicę - starego znajomego z czasów początków Fab Labu Łódź. Dał mi do zrozumienia że ma olbrzymie doświadczenie z remontowaniem przestrzeni kreatywnych i może nam pomóc uniknąć paru błędów. Może umówmy się z nim na audiokonferencję? Kto chciałby wziąć udział? Pingam @kpc21, @c3c7e0444f, @SP7Q. Do zainteresowanych: dajcie znać jakie dni tygodnia i pory dnia Wam pasują to spróbuję nas umówić.

Ja nie lubię audio, może lepiej live spotkanie?

Chociaż tak naprawdę – moim zdaniem w kwestię projektowania powinniśmy włączyć możliwie jak najwięcej osób, a nie tylko naszą czwórkę. Wykonawstwo to inna kwestia, ale kurczę, projektowanie można robić przy arkuszu papieru czy współdzielonym ekranie z odpalonym Paintem.

Tak czy siak, najpierw trzeba dokładnie wymierzyć lokal, żeby w ogóle móc się za projektowanie zabrać.

Może najpierw ogarnąć jakiś wstępny zamysł na aranżację przestrzeni, i to wspólnie w gronie jak największej liczby HS-owiczów, i dopiero potem przegadać z Grześkiem, co jego zdaniem jest dobrym pomysłem, a co złym i lepiej to zmienić?

Może być z tym ciężko, bo Grzesiek jest w Rzeszowie. To co mogę za to zaproponować to audiokonferencja zorganizowana w spejsie, z Grześkiem na głośnikach. Chodzi mi po prostu o to, że dobrze byłoby zrobić taką trochę “analizę wymagań” przed robieniem jakichkolwiek projektów, bo zastanowienie się jak będziemy nowej przestrzeni używać może determinować kształt projektów.

1 polubienie

Okej, ma sens.

ok.

Szybki update, bo nie mam siły się rozpisywać umowa najmu została podpisana. W środę o 8:00 jedziemy na Ciasną żeby ogarnąć protokół zdawczo-odbiorczy i dostać klucze.

Losowe kwestie które mi przychodzą do głowy:

  • podpinanie prądu ZLM ma podobno ogarnięte
  • nie wiadomo jak z kluczykiem do bramy, musimy gadać z administracją
  • możemy wnioskować o dwa rodzaje ulg. pierwsza to zniżka z tytułu remontu, druga to obniżenie czynszu na rok bo jesteśmy fajni, tylko musimy to jakoś uargumentować

Why not both?

Można oba, ale poniżej ~600zł/mies chyba nie zejdziemy bo im mają się zwracać koszty administracyjne.

No tak, ale ta pierwsza obniżka jest chyba bardziej pewna, a długa bardziej długotrwała – dlatego both.

A! I jeszcze jedna informacja. Udzieliliśmy z @thinkofher pełnomocnictwa dla @kpc21 @SP7Q oraz @c3c7e0444f:

1 polubienie

Update: jednak nie w środę, bo są komplikacje:

1 polubienie

Ustaliliśmy dziś z @c3c7e0444f, że spróbujemy się spotkać z panią z ZLM w poniedziałek o 9:00 rano. Tu pytanie do wszystkich zainteresowanych - czy zdążymy się przed poniedziałkiem zgrać na calla żeby obgadać, co w szczególności chcemy zawrzeć w protkole zdawczo odbiorczym? Na wypadek jakby miało to się nie udać, zachęcam do notowania rzeczy tutaj:

Nie mam sił żeby się rozpisać, ale… udało nam się dziś odebrać klucze!

Przed nami teraz długa i męcząca podróż pt “remont”. Załączam protokół zdawczo-odbiorczy:

protokol.pdf (980,7 KB)
protokol-byl-czarno-bialy-i-inna-kolejonsc-stron.pdf (3,0 MB)

Następny przystanek: wniosek o przyłącze prądu.

2 polubienia