Jak napisałem w tym wątku, dostaliśmy nowy wzór umowy. Wczoraj na spotkaniu zarządu doszliśmy do wspólnego wniosku, że ta umowa jest już good enough i możemy w to pójść. Moglibyśmy narzekać na niektóre kwestie, np. krótki (3mies) czas wypowiedzenia, ale wiemy że ta konkretna sprawa jest nie do ruszenia. Zastanawialiśmy się też czy nie kombinować z wycofaniem wniosku tylko po to żeby złożyć go ponownie i skorzystać z możliwości trwałego obniżenia czynszu o 30%, ale przedyskutowaliśmy ten manewr i uznaliśmy go za zbyt ryzykowny.
Jednocześnie chcemy się upewnić że faktycznie taka jest wola spejsu, bo docelowo to od nas wszystkich zależy czy projekt się uda. Stąd pytanie: czy godzisz się na wynajęcie lokalu Zielona 30 LU 3 za zaproponowaną przez ZLM kwotę 892zł miesięcznie + opłaty dodatkowe (podatki, media itd)?
tak
nie
0głosujących
Ankieta jest publiczna i zamknie się automatycznie przed poniedziałkiem. Będę wdzięczny za uzasadnienie głosów negatywnych.
W związku z gwizdkiem i dużym prawdopodobieństwem wynajęcia lokalu w ciągu najbliższych dni, zacząłem rozpisywać plan tego, co z nowym lokalem tak w zasadzie należałoby zrobić.
Na sobotnim zjeździe mejkerów spotkałem Grześka Belicę - starego znajomego z czasów początków Fab Labu Łódź. Dał mi do zrozumienia że ma olbrzymie doświadczenie z remontowaniem przestrzeni kreatywnych i może nam pomóc uniknąć paru błędów. Może umówmy się z nim na audiokonferencję? Kto chciałby wziąć udział? Pingam @kpc, @c3c7e0444f, @sq7iqi. Do zainteresowanych: dajcie znać jakie dni tygodnia i pory dnia Wam pasują to spróbuję nas umówić.
Chociaż tak naprawdę – moim zdaniem w kwestię projektowania powinniśmy włączyć możliwie jak najwięcej osób, a nie tylko naszą czwórkę. Wykonawstwo to inna kwestia, ale kurczę, projektowanie można robić przy arkuszu papieru czy współdzielonym ekranie z odpalonym Paintem.
Tak czy siak, najpierw trzeba dokładnie wymierzyć lokal, żeby w ogóle móc się za projektowanie zabrać.
Może najpierw ogarnąć jakiś wstępny zamysł na aranżację przestrzeni, i to wspólnie w gronie jak największej liczby HS-owiczów, i dopiero potem przegadać z Grześkiem, co jego zdaniem jest dobrym pomysłem, a co złym i lepiej to zmienić?
Może być z tym ciężko, bo Grzesiek jest w Rzeszowie. To co mogę za to zaproponować to audiokonferencja zorganizowana w spejsie, z Grześkiem na głośnikach. Chodzi mi po prostu o to, że dobrze byłoby zrobić taką trochę “analizę wymagań” przed robieniem jakichkolwiek projektów, bo zastanowienie się jak będziemy nowej przestrzeni używać może determinować kształt projektów.
Szybki update, bo nie mam siły się rozpisywać umowa najmu została podpisana. W środę o 8:00 jedziemy na Ciasną żeby ogarnąć protokół zdawczo-odbiorczy i dostać klucze.
Losowe kwestie które mi przychodzą do głowy:
podpinanie prądu ZLM ma podobno ogarnięte
nie wiadomo jak z kluczykiem do bramy, musimy gadać z administracją
możemy wnioskować o dwa rodzaje ulg. pierwsza to zniżka z tytułu remontu, druga to obniżenie czynszu na rok bo jesteśmy fajni, tylko musimy to jakoś uargumentować
Ustaliliśmy dziś z @c3c7e0444f, że spróbujemy się spotkać z panią z ZLM w poniedziałek o 9:00 rano. Tu pytanie do wszystkich zainteresowanych - czy zdążymy się przed poniedziałkiem zgrać na calla żeby obgadać, co w szczególności chcemy zawrzeć w protkole zdawczo odbiorczym? Na wypadek jakby miało to się nie udać, zachęcam do notowania rzeczy tutaj: