Będę w tym wątku wrzucał podsumowania spotkań zarządu, tak żeby osoby, które korzystają z forum a nie subskrybują listy mailingowej, rownież były na bieżąco.
Inna sprawa, czy jest sens korzystać z list jeśli archiwa nie działają… whatever.
Hej,
Dziś, po ponad miesiącu od ostatniego spotkania zarządu, udało nam się zebrać ponownie. Niestety przez Signala i tylko przez pół godziny, ale udało nam się obgadać następujące kwestie:
VAT-R (póki co brak progressu)
ubezpieczenia (również dalej aktualne)
lokalu (Kacper i Beniamin skontaktują się z łódzkimi uczelniami, czy przypadkiem nie mają lokalu
który mogliby nam udostępnić, a nuż udałoby się dogadać?)
dostępu do maila (Kacper spotka się z Beniaminem żebyśmy z powrotem wszyscy mogli czytać maile zarządu)
szukania kolejnej osoby do organów (najpierw przydałoby się ubezpieczyć stowarzyszenie, potem oficjalnie ogłosić, że szukamy w miarę możliwości dodatkowej osoby do komisji rewizyjnej oraz zarządu)
Terminu następnego spotkania jeszcze nie ustaliliśmy, ale pewnie będziemy próbowali za dwa, trzy lub cztery tygodnie w środę wieczorem.
Dziś mieliśmy kolejne spotkanie zarządu. Widzieliśmy się na żywo. Poruszyliśmy następujące kwestie:
priorytetyzacji i podziału TODOsów (w skrócie: brak progressu; wszyscy mamy obecnie niewiele czasu/energii)
lokalu miejskiego (na razie sprawa stoi na tym, że czekamy na update)
aktualnego stanu finansów
porządku w spejsie - aktualny stan jest dość słaby i musimy wymyślić, jak zacząć lepiej wspólnie dbać o siedzibę
Mamy zamiar wrzucić do spejsu webcama - podobnie jak w hskrk, ale tylko do wglądu zarządu. Przy okazji zaczęlibyśmy w ten sposób rozwiązywać kwestie monitoringu.
Wstępnie umówiliśmy się na następne spotkanie 11 maja, termin zapasowy to 18 maja.
Na dzisiejszym spotkaniu zarządu ogarnialiśmy dalej kwestie podziału tasków. Zauważyliśmy, że czasem grupa osób która ogarnia kwestie formalne rozbiega się ze składem zarządu i postanowiliśmy w ramach eksperymentu wdrożyć w spejsie “sudo pattern”. Widzimy to tak: założyliśmy kanał na Signalu, gdzie będziemy koordynować sprawy papierkowe. Link nie będzie publicznie dostępny, ale z chęcią damy go każdemu członkowi (lub członkini) zainteresowanej pomocą w sprawach formalnych. Czat nie ma służyć do bikesheddowania czy gadania na tematy niewymagające “roota”.
Poza tym rozmawialiśmy o sprawie grantu od USA. W skrócie: dalej nie ma progressu i wygląda na to, że przegapimy termin. To w sumie był jeden z motywatorów, żeby stworzyć oddzielny kanał do kwestii formalnych.
Myślimy też o zorganizowaniu regularnych spotorgów zarządu, które byłyby otwarte także dla wszystkich członków. Szczegóły wkrótce