Przywitaj się z Hakierspejsem Łódź!

Pomyślałem, że przydałby nam się wątek powitalny, gdzie każde z nas mogłoby się przedstawić - zarówno dla innych członków spejsu, jak i osób które lurkują ale chciałyby nas lepiej poznać :wink:

Proponuję 1 post na osobę plus ewentualne rozwinięcie tematu w oddzielnych wątkach. Jeśli nie wiesz co napisać, wybierz coś z tych pytań:

• jak się nazywasz?
  • skąd jesteś?
  • czym się zajmujesz?
  • czym się interesujesz?
  • jak trafiłeś/aś do spejsu?

(wątek inspirowany podobnym tematem na forum HS Pomorze)

2 polubienia

Pozwolę sobie zacząć:

Hej, jestem Jacek, założyciel Hakierspejsu :wink: Jestem z Łodzi, obecnie mieszkam na Retkinii. Pracuję jako inżynier oprogramowania w firmie zajmującej się kombinacją data science oraz security. Mam za sobą kilka podejść do różnych hobby, aktualnie od kilku lat razem z @marti uczę się języka chińskiego i ćwiczę mindfulness.

:notes: Ulubiona muzyka: mieszanki rocka z rapem albo elektroniką (nu-metal, industrial metal), trip-hop, dream pop, electropop, różne wariacje chillstepowe, muzyka relaksacyjna.

:movie_camera: Filmy/seriale: najchętniej oglądam sci-fi, obecnie: Narcos oraz Abstrakt: Sztuka Designu.

3 polubienia

Hejka, jestem Martyna, szerzej znana jako Marti :tipping_hand_woman:t2:. Współzałożycielka Hakierspejsu. Mieszkam pod jednym dachem z @d33tah :speak_no_evil:

Na co dzień pracuję w firmie transportowej, w październiku zacznę 3. rok studiów :upside_down_face:

Moje zainteresowania to nauka języków obcych, logistyka i gotowanie :3

Obecnie uczę się do egzaminu FCE z języka angielskiego, a od roku też chińskiego :upside_down_face:

Muzyki słucham każdej po trochu, oprócz jazzu i disco polo (to drugie jest fajne w klubie, albo na weselu, a nie w samochodzie kiedy wracasz z pracy), a z filmów oglądam wszystko po trochu, oprócz horrorów :upside_down_face:

4 polubienia

To żeby Jackowi nie było smutno to ja dorzucę 3 zdania o sobie.